页面

2011年11月19日星期六

理工学院课题 [ Isu-Isu FST ]




  依据理工学院学生的反映,理事会代表和有关当局在假期前一起巡视理工学院,以探究实际情况。相关巡视结果也显示理工学院几栋大楼需要管理层特别关注。在此次讨论中,RO饮水机再次成为主要课题。理工学院院长,Prof. Sahrim指出,理工学院管理层已把该课题带往大学管理处并同意如果水机供应仍然发生问题,现有的供应商将被撤换。另外,理工学院数处需要即刻修理,因为现有状况引起不便及安全问题。Prof. Sahrim表示严正看待此事并会立即采取行动。在此附上几张照片,让各位了解情况。

   Berikutan dengan respon daripada pelajar FST, satu rondaan dan tinjauan sempat juga dilakukan sebelum cuti pertengahan semester yang lepas. Hasil tinjauan didapati bahawa terdapat serba sedikit  kekurangan di beberapa bangunan di FST yang perlu diambil perhatian oleh pihak pengurusan FST. 
   Penggunaan mesin minuman air RO sekali lagi menjadi isu utama dalam perbincangan ini. Menurut Prof. Sahrim, Dekan FST, isu ini telah dibangkitkan oleh pengurusan FST ke peringkat pengurusan universiti.Operator yang sedia ada itu akan ditukar sekiranya masalah pembekalan mesin minuman air RO masih berlaku. 
   Selain itu, beberapa tempat di bangunan FST perlu dibaiki dengan segera kerana keadaan sekarang menimbulkan kesulitan dan mampu mengancam keselamatan pelajar. Bersertakan gambar di sini untuk kefahaman semua. Yang Berbahagia Prof Sahrim juga memandang serius perkara ini dan tindakan akan diambil dengan segera.

Sesi perjumpaan dengan Dekan FST

Perabot luput yang menghalang laluan

Alat pemadam api yang terkunci tetapi tiada kunci

Pengendalian perabot lama yang kurang sesuai

Pengurusan perabot rosak yang perlu diambil perhatian

1 条评论: